Používání aplikace FAQ
časté dotazy k používání aplikace iÚčto
Přímo možnosti předkontace mezi účetními položkami nenajdete, je tedy potřeba přidat vlastní typ, což iÚčto umožňuje. Vlastní typ účetní položky ...
St, 18 Květen, 2022 at 11:49 DOPOLEDNE
Vlastní typ účetní položky Každý doklad, který do svého účetnictví zanesete, je důležité také zaúčtovat, aby se později zobrazoval ve správných výkazech...
St, 18 Květen, 2022 at 11:50 DOPOLEDNE
Na slevy ve fakturách žádnou funkcionalitu zatím nemáme, ovšem můžete se na ni těšit v nejbližší době. Do té doby je nejjednodušší možností je přidání m...
St, 18 Květen, 2022 at 11:51 DOPOLEDNE
V iÚčtu výplatnice dělat nelze. Mzdovou agendu v iÚčtu nelze zpracovávat, lze o ní jen účtovat. Pokud byste měl/a zájem, nabízíme zpracování mezd jako...
St, 18 Květen, 2022 at 11:53 DOPOLEDNE
Otevírání probíhá odzadu, je tedy nutné postupně otevřít od nejmladšího po nejstarší období Podívejte se na další tipy na používání naší aplikace. ...
St, 18 Květen, 2022 at 11:52 DOPOLEDNE
Je možné v iÚčtu přečíslovat doklady? Bohužel, přečíslování jakýmkoli způsobem není v iÚčtu možné. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. ...
St, 18 Květen, 2022 at 11:52 DOPOLEDNE
Účet si můžete snadno smazat sami po přihlášení do aplikace. Tlačítko pro smazání (Smazat účet) najdete po nakliknutí uživatelské ikony v sekci Profil uživ...
St, 18 Květen, 2022 at 11:53 DOPOLEDNE
V našem systému se zálohy vytváří automaticky na serveru o vaše data tedy nepřijdete. Vždy můžete exportovat účetní deník se všemi záznamy pro požadované o...
St, 18 Květen, 2022 at 11:54 DOPOLEDNE
Dobrý den, pokud nechcete od nás dostávat novinky a upozornění, nechceme Vás obtěžovat. Můžete se jednoduše odhlásit tím, že kliknete na sm...
St, 20 Duben, 2022 at 10:14 DOPOLEDNE
Nevíte si v iÚčtu s něčím rady? Je tady pro vás zákaznická podpora a také databáze nejčastějších dotazů včetně návodů. Podívejte se na další tipy na pou...
St, 18 Květen, 2022 at 3:11 ODPOLEDNE