Ano, v iÚčtu je možné mít pod jedním přihlášením více účetních jednotek, neboli firem. Je důležité upozornit, že tarif se platí za každou firmu zvlášť. Každá firma může mít současně více uživatelů.
Pro vytvoření další firmy se podívejte na tento návod:
Rádi bychom doplnili, že každá firma může mít v rámci iÚčtu svůj vlastní tarif, přesně podle jejích individuálních potřeb. To znamená, že si pro každou firmu můžete vybrat optimální tarif, který nejlépe vyhovuje vašim požadavkům a nárokům na funkce a současně pracující uživatele.
Takto můžete efektivně spravovat účetnictví více firem s různými tarify, které odpovídají specifikům každé z nich.
V každé firmě můžete mít více uživatelů zároveň. Podle výše tarifu se dále liší počet současně pracujících uživatelů. To znamená, pokud máte tarif „Start“ nebo „Standard“ , tak ve chvíli kdy jste přihlášeni do aplikace a někdo z vaší firmy se připojí ke stejné firmě, tak Vás aplikace odhlásí s tím, že se připojil někdo jiný.
Nejjednodušším řešením je navýšení tarifu, kde máte možnost více uživatelů pracujících naráz.
Správa více firem v iÚčtu vám umožňuje efektivně řídit účetnictví různých firem s tarify přizpůsobenými jejich specifickým potřebám. V případě, že potřebujete poradit s výběrem nejvhodnějšího tarifu pro konkrétní firmu, neváhejte se obrátit na náš tým podpory, který vám rád pomůže.
Podívejte se na další tipy na používání naší aplikace.
Odebírejte náš kanál: https://goo.gl/ZpqcX9
Výuková videa naleznete https://goo.gl/QrJQnN
Pravidelné webináře tady: https://goo.gl/BRS4p9
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit