Používání aplikace FAQ
časté dotazy k používání aplikace iÚčto
Otázka: Co znamená termín "zaúčtované doklady"? Odpověď: Zaúčtovaný doklad je ten, který vstupuje do účetního deníku. Jsou to tedy všechny pla...
Čt, 31 Květen, 2018 at 11:01 AM
Otázka: Platba tarifu se váže na uživatelský účet nebo subjekt? Odpověď: Platí se vždy za jeden účetní subjekt (firmu). Pokud by se platba vztahovala na...
St, 8 Leden, 2020 at 3:52 PM
Otázka: Je možné smazat doklady? Odpověď: Ano, je to možné. Rozlišujeme dvě situace - poslední vystavený doklad nebo doklad uprostřed číselné řady. ...
Čt, 31 Květen, 2018 at 2:00 PM
Otázka: Lze upravit formát číselných řad a posunout počátek číslování? Formát číslování dokladů a jejich počátek lze posunout v Nastavení -> Nastavení ...
Čt, 31 Květen, 2018 at 11:27 AM
Otázka: Jak aktivuji modul cizích měn nebo modul středisek a zakázek? Odpověď: V sekci Nastavení je na pravém boku box s informací o tom, jaký tarif vyu...
Čt, 31 Květen, 2018 at 11:21 AM
Otázka: Chystáte v iÚčtu také skladové hospodářství? Odpověď: Skladové hospodářství jako součást iÚčta v tuto chvíli neplánujeme. Máme však v úmyslu pro...
Pá, 31 Leden, 2020 at 6:31 PM
Otázka: Nemáme platební kartu. Lze iÚčto uhradit jinou cestou? Odpověď: Ano, v platební bráně je možné hradit přímo z vašeho internetového bankovnictví....
Čt, 31 Květen, 2018 at 11:35 AM
Otázka: Jsem profesionální účetní. Dáte mi slevu, pokud u vás povedu více firem? Odpověď: Ano, dáme :) Jsou zde 2 předpoklady, které je potřeba naplnit....
Čt, 31 Květen, 2018 at 11:49 AM
Otázka: Založili jsme si účet a udělali jsme v něm několik testovacích dokladů. Nyní chceme začít využívat iÚčto naostro, co máme dělat? Odpověď: Pokud ...
Čt, 31 Květen, 2018 at 1:56 PM
Otázka: Jak přidat do iÚčta další společnost? Odpověď: V tomto případě je obrázek místo tisíce slov.
Ne, 2 Únor, 2020 at 11:47 AM