Jestliže potřebujete odesílat doklady na více e-mailových adres, upravte si v adresáři na kartě příslušného kontaktu jeho kontaktní e-mail. V řádku pro e-mail stačí jednotlivé adresy oddělit čárkou nebo středníkem.
Zadané e-mailové kontakty se pak budou automaticky vyplňovat při odesílání dokladů zákazníkovi a platí to i pro opakovanou fakturaci. V PDF verzi faktury bude uvedena jen první e-mailová adresa z řetězce.
Podívejte se na další tipy na používání naší aplikace.
Odebírejte náš kanál: https://goo.gl/ZpqcX9
Výuková videa naleznete https://goo.gl/QrJQnN
Pravidelné webináře tady: https://goo.gl/BRS4p9
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit