Správa pohledávek je s iÚčtem ještě jednodušší díky možnosti nastavit výchozí upomínky přímo na kartě zákazníka. Tento nástroj umožňuje přizpůsobit upomínky každému zákazníkovi podle vašich potřeb a zajistit, že neuhrazené faktury nezůstanou bez povšimnutí.
Jak nastavit výchozí upomínky?
Přístup ke kartě zákazníka:
- Přihlaste se do aplikace iÚčto.
- Otevřete sekci Zákazníci a vyberte konkrétního zákazníka.
Výběr upomínek:
- Na kartě zákazníka najdete pole Běžně upomínku odeslat.
- Zde můžete zvolit jednu nebo více možností:
- V den splatnosti
- Týden po splatnosti
- 14 dní po splatnosti
- Měsíc po splatnosti
Uložení změn:
- Po výběru vhodných nastavení nezapomeňte vše uložit.
Jak to funguje?
Jakmile nastavíte výchozí upomínky na kartě zákazníka, budou tyto upomínky automaticky přiřazeny ke každé nově vystavené faktuře pro daného zákazníka. Tím si zajistíte pravidelné odesílání připomínek o neuhrazených fakturách bez nutnosti ručního nastavování.
Výhody nastavení výchozích upomínek
- Přehlednost: Každý zákazník má individuální nastavení upomínek podle vašich požadavků.
- Úspora času: Automatizace procesu odesílání upomínek.
- Efektivita: Snížení rizika nezaplacených faktur díky včasným připomínkám.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit