Stornování/smazání dokladů

Změněno dne Sat, 23 Mar 2024 v 06:18 PM

V aplikaci je možné smazat doklady. Pokud chcete odstranit všechny doklady, je to proveditelné. Při mazání rozlišujeme, zda se jedná o poslední vystavený doklad nebo doklad uprostřed číselné řady.

Smazané dokumenty lze obnovit a po obnovení je možné změnit jejich obsah, čímž je efektivně nahradíte novým záznamem. Tento postup je v souladu s našimi standardními účetními procesy a aplikace je navržena tak, aby tyto požadavky plně respektovala.

1) Pokud mažete poslední vystavený doklad, lze jej odstranit úplně, pokud na něj není navázán jiný doklad, například platba.

2) Pokud mažete doklad uprostřed číselné řady, musí zůstat jako stornovaný kvůli kontinuitě číselné řady v účetnictví. na doklad nesmí být nic navázáno.

Je tedy třeba nejprve smazat platby a objednávky, které na doklady, které chcete smazat mohou mít vazbu.





Pokud chcete stornovat v iÚčtu doklad, tak ho stačí smazat. 

POZOR! Doklad, který je nejnovější se rovnou smaže bez stornování.


Jak doklad smazat/stornovat? 


   1. Nalezneme doklad, který chceme stornovat

   2. Potvrdíme smazání






Můžeme se ujisti, že je faktura stornována.


   1. Použijeme filtr na smazané

   2. Rozklikneme si naši fakturu

   3. Vidíme stornování






Podívejte se na další tipy na používání naší aplikace.

Odebírejte náš kanál: https://goo.gl/ZpqcX9
Výuková videa naleznete https://goo.gl/QrJQnN
Pravidelné webináře tady: https://goo.gl/BRS4p9








Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit