Jak nastavit a používat doplněk pro nejrozšířenější e-shopové řešení Shoptet je online k vyzkoušení a zakoupení na stánkách Shoptetu: https://doplnky.shoptet.cz/iucto
Nyní tedy můžete využít naplno všechny funkce Shoptetu v kombinaci s naším online účetnictvím. Například online e-shop, platební bránu, prodejní pokladnu pro kamenou prodejnu a skladové hospodářství.
Doklady ze Shoptetu lze do iÚčta přenést i zpětně. Jen je potřeba v naší aplikaci nastavení modulu komunikace se Shoptetem adekvátně nastavit "datum od" na datum, od kterého chcete doklady přenášet.
Proč se vám něco z aplikace Shoptet nepřeneslo naleznete v logu přenosu, může to být způsobeno více příčinami, jako například nezaložené účetní období, chybná nebo chybějící data na straně dokladů vystavených v aplikaci Shoptet, chybějící bankovní účet nebo pokladna. V případě, že na Shoptetu prodáváte v cizích měnách, je nutné mít v iÚčtu aktivní modul cizí měny, bez něj se doklady v cizích měnách nepřenesou.
V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktuje na stránkách naší podpory. https://podpora.iucto.cz
Pokud potřebujete jakoukoliv pomoc s nastavením, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické podpoře. Naše tým zkušených odborníků bude rád, že vám pomůže s jakýmkoliv dotazem nebo problémem.
Podívejte se na další tipy na používání naší aplikace.
Odebírejte náš kanál: https://goo.gl/ZpqcX9
Výuková videa naleznete https://goo.gl/QrJQnN
Pravidelné webináře tady: https://goo.gl/BRS4p9
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit