Propojte se s dalšími službami a usnadněte si práci
iÚčto si můžete díky našemu Rest API propojit s dalšími službami, které možná používáte pomocí služby Integromat. Tato služba automatizuje procesy, které děláte ručně. Propojuje aplikace, přenáší a transformuje data. To vše neustále 24 hodin denně, bez nutnosti Vašeho zásahu. Pouze nastavte, co má dělat a nechte ho pracovat za Vás. Šetřete svůj čas!
iÚčto šablony ve službě Integromat
Máme pro vás nachystány hotové šablony. Podívejte se na příklady, můžete je rovnou použít tak jak jsou, nebo si je upravit dle vlastní potřeby.
Zapsání vydané faktury v iÚčtu do Google tabulky
Jakmile se objeví nová vydaná faktura v iÚčtu, tak je automaticky zapsána do vybrané Google tabulky. V této šabloně byla použita tabulka dle tohoto vzoru.
Zapsání nové přijaté faktury v iÚčtu do Google tabulky
Jakmile se objeví nová přijatá faktura v iÚčtu, tak je automaticky zapsána do vybrané Google tabulky. V této šabloně byla použita tabulka dle tohoto vzoru.
Vytvoření nového zákazníka v iÚčtu z Google tabulky
Automatické vytvoření nového zákazníka v iÚčtu z Google tabulky. V této šabloně byla použita tabulka dle tohoto vzoru.
Vytvoření nového dodavatele v iÚčtu z Google tabulky
Automatické vytvoření nového dodavatele v iÚčtu z Google tabulky. V této šabloně byla použita tabulka dle tohoto vzoru.
Zapsání nového zákazníka v iÚčtu do Google tabulky
Jakmile se objeví nový zákazník v iÚčtu, tak je zapsán do vybrané Google tabulky. V této šabloně byla použita tabulka dle tohoto vzoru.
Zapsání nového dodavatele v iÚčtu do Google tabulky
Jakmile se objeví nový dodavatel v iÚčtu, tak je automaticky zapsán do vybrané Google tabulky. V této šabloně byla použita tabulka dle tohoto vzoru.
Vytvoření zákazníka v iÚčtu z nového zákazníka ve WooCommerce
Automatické vytvoření nového zákazníka v iÚčtu, jakmile se objeví nový zákazník ve WooCommerce.
Synchronizace kontaktů z iÚčto do Kontaktního centra IPEX
Načte z iÚčto seznam zákazníků, dohledá v detailu telefonní číslo a pomocí transformace na csv soubor naimportuje do IPEX Kontaktního centra, které pak při příchozím hovoru zobrazí identifikaci volajícího s proklikem na kartu iÚčto s detailem zákazníka. Vhodné pro jednorázový import.
Toto jsou předdefinovaná šablony, které Vám ulehčí tvorbu scénářů. Scénáře si samozřejmě můžete libovolně upravit nebo rozšířit pro své potřeby.
Podívejte se na další tipy na používání naší aplikace.
Odebírejte náš kanál: https://goo.gl/ZpqcX9
Výuková videa naleznete https://goo.gl/QrJQnN
Pravidelné webináře tady: https://goo.gl/BRS4p9
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit