Proč se mi nepřenesly všechny doklady ze Shoptetu?

Změněno dne Tue, 19 Mar 2024 v 02:15 PM

Proč se vám něco z aplikace Shoptet nepřeneslo naleznete v logu přenosu, může to být způsobeno více příčinami, jako například nezaložené účetní období, chybná nebo chybějící data na straně dokladů vystavených v aplikaci Shoptet, chybějící bankovní účet nebo pokladna. V případě, že na Shoptetu prodáváte v cizích měnách, je nutné mít v iÚčtu aktivní modul cizí měny, bez něj se doklady v cizích měnách nepřenesou.
Pokud používáte v shoptetu režim OSS (napřiklad objednávky přijaté přes Amazon) je třeba OSS aktivovat i na straně iÚčta viz One Stop Shop (OSS).



Rádi bychom vás upozornili na možnost získat zdarma pomoc s nastavením Shoptet doplňku pro aplikaci iÚčto. Naše zákaznická podpora je k dispozici, aby vám pomohla s jakýmkoliv dotazem nebo problémem, které byste mohli mít při nastavování doplňku.


Pokud si chcete aktivovat Shoptet doplněk pro iÚčto a potřebujete s tím nějakou pomoc, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím tlačítka zákaznické podpory. Náš tým zkušených odborníků vám rád pomůže s jakýmkoliv dotazem nebo problémem, který byste mohli mít při nastavování doplňku.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit